соціальні мережі

Які соціальні мережі варто використовувати

Соціальні мережі - важіль сучасного бізнесу

Просування в соціальних мережах впливає лише на імідж бренду і ніяк не відбивається на продажах. Берлог допоможе перетворити «лайки» і «репости» в реальні продажі. Ефективність соціального каналу складно виміряти в кількостях продажів, і всі показники являються непрямими – кліки, лайки, коментарі, участь в конкурсах… Отже, попробуємо розібратися, які з соціальних мереж можуть бути ефективними і для кого.

Facebook
Кажуть, що в даній соціальній мережі зібрані «вершки» інтернет спільноти всіх країн і будь-якого віку. Тому, хроніка Facebook дозволяє показати аудиторії життя вашої компанії «від» і «до», перетворивши сторінку бренду в свого роду історичну довідку за допомогою публікацій за минулі роки. У томі числі, висвітлюючи ті часи, коли самого Facebook ще не існувало в помині. Для цього, існує безліч способів залучити користувачів в комунікацію – додатки, конкурси, запрошення на заходи, активне спілкування…
Безпосередньо написання публікацій, спілкування з користувачами, залучення в спільноту за допомогою додатків та іншої умовно безкоштовної активності – хороший спосіб привернути увагу досить широкої аудиторії до бренду. Зазначенні вище активності, при грамотному їх проведені, дійсно можуть підвищити рівень знання про клієнта та продукт, завоювати лояльність аудиторії.
Крім написання публікацій та висвітлення бренду, Facebook дає можливість використовувати інструменти контекстної реклами. Даний інструмент можна використовувати аналогічно контекстній рекламі в пошукових системах – з використанням систем аналітики, що дозволить вимірювати ефективність поведінки користувачів на сайті. Таким чином, використання Facebook можна назвати виключно іміджевим інструментом. При належному підході ця соціальна мережа може вплинути на ваші продажі.

Вконтакті
Дана соціальна мережа дозволяє виконувати аналогічні завдання – працювати над іміджем компанії, так само як і над рівнем продаж. Єдина істотна відмінність між цими представниками соціальних медіа – аудиторія.
У соціальній мережі «Вконтакті» молоді люди з безлічі регіонів та областей. Facebook – зріла аудиторія, в основному з міст-мільйонників. Користувачі «Вконтакті» теж роблять покупки, але аудиторія цієї соціальної мережі ще з побоюваннями погоджується на онлайн шопінг за дорогими товарами.

Twitter
Наявність акаунту в «Twitter» – скоріш за все мода, аніж необхідність. Даний канал прекрасно підходить для висвітлення актуальних подій. Варто про жалоби ПриватБанку, який компанія створила із свого аканту в «Twitter».
Тим не менше ідея ПриватБанку заслуговує поваги – не так багато компаній використовують інші інструменти соц-мереж, крім кросс-постінгу.

Google+
«Сіра мишка» соціальних мереж «Google+» привертає увагу не стільки користувачів, скільки пошукових систем. З ким спілкуватися в «Google+», коли там практично немає людей – велике питання. Проте мати акаунт в цій соціальній мережі вважає своїм обов’язком значна частина українських компаній, які представленні в соціальних мережах.

Можна сміливо стверджувати одне – соціальні мережі можуть приносити ефективність. Також для успішної розкрутки бренду, необхідно бути активним користувачем соціальних медіа, розуміти механізм роботи кожної з них, орієнтуватися в рекламних інструментах і діяти на хвилі трендів.

Берлог Рекомендує