Засновники магазину Good Wine продають 4.4млн пляшок на рік

Good Wine – винний клуб за інтересами

Історія Good Wine розпочинається у грудні 2006-го. Столичний бізнесмен Володимир Шаповалов зі своїм інститутським приятелем Дмитром Кримським зареєстрували компанію «Бюро вин», надихнувшись найбільшою в Гонконзі мережею спеціалізованих винних магазинів Watson’s Wine котра продає понад 2000 видів алкогольних напоїв та 400 ексклюзивних видів вина.

Читай: Бізнес & Гроші

Першим, звичайно, постало питання з постачальниками, адже середня націнка інших дистриб’юторів утричі збільшувала початкову вартість товару.

Бізнесмени не мали наміру переплачувати, тож вирішили самі імпортувати напої.

На пошук партнерів за кордоном пішов майже рік. Перший магазин Good Wine з’явився у грудні 2007-го в Києві на Печерську, неподалік бізнес-центру «Парус».

Одразу з відкриттям бізнесмени запровадили клубні картки з високим порогом входу. Першу 2-відсоткову знижку клієнт одержував, купляючи на загальну суму 5 000 гривень. Для максимального дисконту – 7% – потрібно було купити алкоголю на 100 000 гривень.

Читай: Де живуть мільйонери

Але привезти і поставити на полицю хороше вино недостатньо. Щоб відвідувач не розгубився в асортименті, йому необхідно допомогти з вибором і запросити взяти участь у дегустаціях.

Дегустації потрібні, щоб пояснити гостю, чому вино за 1 000 гривень варте цих грошей

На полицях Good Wine зібралася найбільша в Європі колекція бургундських вин. Укласти контракти з деякими із французьких виноробів виявилося досить нелегко. Якщо в тебе є гроші, а у винороба – вино, це ще не означає, що ти гарантовано зможеш його купити

Читай: Як залучити інвестиції

Підтримуй Українське – Розкажи друзям! Поділися цією статтею зі своїми друзями в улюбленій соціальній мережі за допомогою кнопок на початку статті.

Берлог Рекомендує