Як стати бізнесменом?
Підприємництво – це стиль життя, а не робота чи хобі
Підприємці – це унікальна каста людей, які не тільки мислять по-іншому, але і діють інакше. Це сукупність особистих якостей, рис характеру, звичок, способу мислення і таланту, в результаті якої народжуються ідеї, в яких геніальність межує з безумством. Стів Джобс розпочав свій бізнес без капіталу, зібравши перший Apple в гаражі. Але тільки тому, що ти нестандартно мислиш, це ще не означає, що ти підходиш на роль успішного підприємця.
Навіть якщо в тебе немає усіх нижче-вказаних якостей, ти все ще можеш розвинути більшість із них.
Отже, як стати бізнесменом? Берлог склав перелік якостей успішного бізнесмена:
- Ти виріс у сім’ї, члени якої просто не могли працювати на когось. Твої батьки попросту працювали на себе. Звісно я можу перегинати палку, однак у більшості сімейних історій один або обоє батьків займались власною справою.
- Ти ненавидиш існуючий стан справ. Ти та людина, яка постійно задає собі питання, чому люди роблять речі, які вони роблять. Ти прагнеш робити речі краще.
- Ти впевнений у собі. Зрештою, якщо ти не відчуваєш у собі впевненість, ЯК інші можуть повірити в тебе? Більшість успішних бізнесменів оптимістично налаштовані до всього, що їх оточує.
- Ти пристрасний. Рано чи пізно ти будеш витрачати надто багато часу і не зароблятимеш гроші. Саме тут пристрасть буде підтримувати тебе.
- У тебе є здатність бачити перспективу і зробити успішним на перший погляд провальне партнерство. І все завдяки твоєму таланту з’єднувати точки.
- Твій щоденний маршрут на роботу проходить від спальні до вітальні.
- Твій гардероб в основному складається із футболок, більшість з яких з ім’ям твоєї компанії або логотипом.
- Ти вважаєш гарною ідеєю працювати на вихідних, тому що в цей час тобі ніхто не заважає вирішувати завдання, які повинні бути виконанні.
- Ти працюєш більше ніж 60 годин на тиждень, хоча заробляєш менше, ніж коли працював на погодинній роботі.
- Ти хочеш управляти і контролювати своєю компанією. Тобі, як правило, подобається стежити за виробничим процесом.
- Ти скрізь бачиш можливості. Наприклад, ти натикаєшся на будівлю і цікавишся її цінністю або компанією всередині.
- Не має значення, що ти робиш з дня на день, ти завжди думаєш з точки зору повернення інвестицій.
- Ти проводиш маркетингові дослідження. Ти знаєш, що наявність неймовірної ідеї не гарантує її прибутковість. Але ти досліджуєш цю тему не залежно від того, чи будуть споживачі купувати.
- Ти вважаєш що час дорожчий за гроші.
- Під час останнього побачення твоя друга половинка, зрозуміла що таке «SEO – search engine optimization»))))