Соціальна реклама від Volkswagen
Volkswagen – Eyes on the road
Рекламні агентства постійно нагадують водіям про наслідки використання телефонів за кермом.
Volkswagen здійснив сміливий крок у спробах зупинити використання водіями своїх мобільних за кермом, здивувавши кіноглядачів одного з переповнених Гонконгівських кінотеатрів соціальною рекламою.
Ролик перед черговим кіносеансом починається зі звичайної картини для автомобілістів. У соціальному ролику водій сідає в авто, заводить двигун і їде по порожній дорозі. Потім усім глядачам у залі одночасно відправляють текстове повідомлення на мобільні, при цьому ролик ні на секунду не переривається…
Не буду розкривати інтригу, проте відзначу, це реально надзвичайно ефективний спосіб звернути увагу людей на наслідки використання телефонів під час водіння, що ставить під загрозу не тільки самих водіїв, а й усіх учасників дорожнього руху.
Соціальна реклама від Volkswagen