якості успішного підприємця

Як стати бізнесменом?

Підприємництво – це стиль життя, а не робота чи хобі

Підприємці – це унікальна каста людей, які не тільки мислять по-іншому, але і діють інакше. Це сукупність особистих якостей, рис характеру, звичок, способу мислення і таланту, в результаті якої народжуються ідеї, в яких геніальність межує з безумством. Стів Джобс розпочав свій бізнес без капіталу, зібравши перший Apple в гаражі. Але тільки тому, що ти нестандартно мислиш, це ще не означає, що ти підходиш на роль успішного підприємця.

Навіть якщо в тебе немає усіх нижче-вказаних якостей, ти все ще можеш розвинути більшість із них.

Отже, як стати бізнесменом? Берлог склав перелік якостей успішного бізнесмена:

  1. Ти виріс у сім’ї, члени якої просто не могли працювати на когось. Твої батьки попросту працювали на себе. Звісно я можу перегинати палку, однак у більшості сімейних історій один або обоє батьків займались власною справою.
  2. Ти ненавидиш існуючий стан справ. Ти та людина, яка постійно задає собі питання, чому люди роблять речі, які вони роблять. Ти прагнеш робити речі краще.
  3. Ти впевнений у собі. Зрештою, якщо ти не відчуваєш у собі впевненість, ЯК інші можуть повірити в тебе? Більшість успішних бізнесменів оптимістично налаштовані до всього, що їх оточує.
  4. Ти пристрасний. Рано чи пізно ти будеш витрачати надто багато часу і не зароблятимеш гроші. Саме тут пристрасть буде підтримувати тебе.
  5. У тебе є здатність бачити перспективу і зробити успішним на перший погляд провальне партнерство. І все завдяки твоєму таланту з’єднувати точки.
  6. Твій щоденний маршрут на роботу проходить від спальні до вітальні.
  7. Твій гардероб в основному складається із футболок, більшість з яких з ім’ям твоєї компанії або логотипом.
  8. Ти вважаєш гарною ідеєю працювати на вихідних, тому що в цей час тобі ніхто не заважає вирішувати завдання, які повинні бути виконанні.
  9. Ти працюєш більше ніж 60 годин на тиждень, хоча заробляєш менше, ніж коли працював на погодинній роботі.
  10. Ти хочеш управляти і контролювати своєю компанією. Тобі, як правило, подобається стежити за виробничим процесом.
  11. Ти скрізь бачиш можливості. Наприклад, ти натикаєшся на будівлю і цікавишся її цінністю або компанією всередині.
  12. Не має значення, що ти робиш з дня на день, ти завжди думаєш з точки зору повернення інвестицій.
  13. Ти проводиш маркетингові дослідження. Ти знаєш, що наявність неймовірної ідеї не гарантує її прибутковість. Але ти досліджуєш цю тему не залежно від того, чи будуть споживачі купувати.
  14. Ти вважаєш що час дорожчий за гроші.
  15. Під час останнього побачення твоя друга половинка, зрозуміла що таке «SEO – search engine optimization»))))

Берлог Рекомендує